Grattis Izak

Idag fyller Izak 2 och han har uppvaktats med frukost pa sangen. Han fick sin stol imorse och tva sma bilar av Oliver som han alskar och har gatt omkring med hela morgonen.

Randy och Oliver har redan akt ner till Windsor dar Randys mormor bor for att spela golf. Jag var tvungen att "kla ut" Oliver i en golfutstyrsel...haha...han blev jattegullig. Han har rutiga langa shorts pa sig och en piketroja och golfkeps.

Izak och jag har hallt pa och fyllt tartorna nu pa morgonen. Det blir jordgubbstarta. Svenska tartor ar mycket godare an dom har ackliga med frosting som dom har har. Alla uppskattar verkligen nar jag bakar "svensk" tarta. Synd bara att jag inte gor lika fina tartor som Malin. Lagger upp nagra kort pa tartor som hon har gjort, i brist pa kamera. Jag tror nog att jag sticker ivag och koper en innan kalaset. jag MASTE ju ha en. Har kommer nagra av Malins tartor i alla fall...


image60image61image62
image63

Kommentarer
Postat av: Towe

Grattis Izak!

2008-05-05 @ 08:22:57
URL: http://towe-anders.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0