Detox

I morgon ska jag borja en 10-dagars detox kur. Jag ar jattenervos och vet inte om jag kommer att klara det. Man far inte ata nagra animaliska produkter, inget vete, sa ingen pasta, inget brod. Inget socker, inget salt...inga agg, man far inte ata vanligt ris, utan bara raris eller viltris. Suck och ston.

Man far ata frukt, gronsaker, bonor och linser, havregryn och potatis. Jag suger pa att laga gronsaker till maten och nu ska hela maltiden besta av det. Bonor och linser ater jag aldrig. Trista 10 dagar det kommer bli!  Och idag blev vi bjudna pa FAC (friday afterwork club) som vi brukar kora har med vara kompisar, man samlas hemma hos nagon pa fredagskvallen med alla barn och alla tar med sig saker att ata pa och vin, och sa sitter man och snackar skit, ater och dricker lite vin medans alla barn leker. Ratt trevligt. Jag far val ta med mig nagra torra morotter och knapra pa och dricka vatten...

Fy vad klagig jag ar marker jag, men jag ar pa ratt daligt humor idag. For det forsta sa kanns det som att huset aldrig blir klart. Den sista manaden har det nastan inte hant nat!!! Ibland fattar jag inte vad dom gor dar borta.  Sen e jag grinig for att det har varit en jobbig dag med barnen. Den borjade bra, vi akte till parken och tog med oss sandleksaker och satt i solen och njot. Sen gick vi ut och at lunch med nagra kompisar och Izak var jattejobbig pa restaurangen, ville absolut inte sitta ner. Jag VET, det ar sa nar man gar ut och ater med en 2aring, men anda....jag blev iaf pa daligt humor. Sen nar vi akte och handlade var det likadant, Izak vill springa at andra hallet hela tiden, och Oliver pepper Izak att gora saker som han inte ska och borjar springa med honom. Och ingen av dom LYSSNAR! Gggrrrr....
Vilket langt inlagg det blev, nu slutar jag. Jag uppdaterar hur det gar med min detox....

Kommentarer
Postat av: Towe

Linser ar ju jattegott! Man kan gora manga goda saker av bade linser och boner. Jag far maila dig recept. Lycka till!

2008-05-07 @ 08:32:16
URL: http://towe-anders.bloggspot.com
Postat av: Sara

Vet precis hur du kanner det...efter en ecka pa Mallorca med varldens trotsigaste 3-aring sa ar jag slut...det ar jatte jobbigt nar de inte lyssnar! Lycka till med kuren..later spannande :). Just ja, mailar dig om en sak via facebook. Kram

2008-05-07 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0