Dag 1 - Morgon

Vaknade kl 6:15 imorse! Det ar sa ljust ute att jag inte kan somna om, sa nu sitter jag framfor datorn och pratar med Tina och Michelle.

Har precis gjort i ordning en kopp citron vatten. Jag hade i lite honung ocksa....haha. Men det har jag last pa flera stallen att man kan ha i, sa det blir nog bra. Tina tycker att jag fuskar, det var namligen hennes ide att kora detox, jag bara hangde pa.

Ja, lite bon och lins recept vore uppskattat Towe! Jag har noll koll nar det galler sant. Jag kanske uppdaterar lite senare idag och berattar hur det gar. Dromde mardrommar om detox inatt...haha...snacka om att man ar kanslomassigt bunden till pasta och brod!

Kommentarer
Postat av: Towe

Dag 1, va duktigt! Hur ar det med vildingarna? Jag lovar jag mailar lite recept.

Nu ska jag och Anders ut och powerwalka bort all god mat vi at i USA. Det racker val att man gar en gang sa ar allt borta ellerhur eller maste jag ocksa detoxa. Hua!

2008-05-07 @ 19:34:01
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: Sara

Usch, far daligt samvete nu...jag borde verkligen ta tag i mig och jobba bort de kvarvarnde kilona... Men linser och bonor ar jag inget bra pa... Hur gar det med stolarna foresten? Jag kampar pa med Olivers sang. Herregud vad segt det ar att mala! Massor av mmoment. Ikvall orkar jag bara inte och sa ar det e massa bra pa tv :). Kram pa dig

2008-05-07 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0