Barnen hemma och deadline

(skrev det har inlagget i Tisdags, men tydligen sparade jag det bara, sa jag lagger in det idag anda, tre dagar senare)

Barnen kom hem fran Iowa i Mandags kvall och det kanns som jag inte har hunnit traffa dom nat nastan, for igar jobbade jag och kom hem vid 20:00, sa Oliver hade redan somnat pa soffan nar jag kom hem. Idag ar det Onsdag och jag ska ivag och jobba igen, vi gar till tryck imorgon, sa det blir en lang dag idag och imorgon igen. Men pa Fredag e jag ledig, sa da forst kan jag spendera tid med barnen. Ibland kanner jag mig sa bortskammd som har sa mycket tid over for dom, jag vet att manga har borjar jobba heltid efter 6 veckor. Jag har barnen i skolan och pa dagis 3 dagar i veckan och om det av nagon anledning skulle bli mer an sa nagon vecka sa kanner jag mig skyldig.

Idag ska dom lasera golvet (heter det sa?) pa hela undervaningen. Vi ska har morka golv aven dar, och sen masta man tydligen lacka dom (heter det sa? det oversta lagret man lagger pa?) 7 ganger!!! Sen kan vi satta in koket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0