Steamboat

Imorgon ska vi aka ivag till Steamboat och aka snowboad. Jag ser verkligen fram emot det eftersom att jag inte har akt en anda gang den har sasongen. Barnen ska till Farmor och Farfar, sa dom far det nog jatteroligt. Oliver ska aven pa bio med Jessica, Benjamin och Nathan och titta pa en ny film som heter Horton hears a who av Dr. Seuss. Den verkar jattesot. Fick avbestalla min tid hos frissan, men det ar det vart aven fast jag sett fram emot att gora nagot med haret. Nu far det vanta tills i April.

Idag har dom borjat jobba pa nedervaningen, och vi har faktiskt anstallt nagra som gor det at oss. Dom kommer vara helt klara pa Torsdag vilket kanns helt overkligt. Da ar det bara att slipa golven och satta upp lister, sen ar "framrummen" klara. Dom rummen har verkligen sett ut som att dom ar manader fran att bli klara, sa det ska blir sa skont att fa det avklarat.

Pratade aven med min "nya" slakting idag som nog kommer att komma hit i sommar med sin fru och halsa pa. Det ar mammas kusin som har bott i USA i sakert 30 ar. En dag dok han upp pa min messenger och vi har hallt kontakt sedan dess via messenger. Kanns lite kul att ha en "egen" Svensk slakting i USA!

Far se om jag lanar en kamera (gud vad jag tjatar om min forsvunna kamera) sa att jag kan ta lite kort imorgon och lagga upp fran Steamboat. Jag kanner mig sa handikappad utan kamera.
Wohoo - Steamboat, here I come!

Kommentarer
Postat av: Anders

Snowboard i Steamboat later jattharligt!!! Lagg upp bilder pa det! Ses i april! Ha en bra helg!

2008-03-15 @ 17:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0