Min medaljongtapet

Nu har jag kopt den har snygga tapeten (eller rattare sagt min snalla Pappa har kopt och skickat till mig). Den ar i koppar och samet och ursnygg. Forst var jag lite orolig att den va "for mycket" men det ar en liten yta den ska sitta pa och vaggen ar en overgang mellan trappan och koket. Jag tror att det kommer att bli jattebra, och kommer att passa husets ursprung) Min ide ar ju att behalla den aldre stilen pa nedervaningen (fast med morderna detaljer) och ha lite mer modernt pa overvaningen).

Alla tror att jag ar helt galen har, dom ar inga stora fans av tapeter har i USA. Fast dom kommer andra sig nar dom ser mitt hus!


Min medaljongtapet

Kommentarer
Postat av: Towe

Kommer bli supersnyggt!

2008-03-02 @ 19:28:59
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: Sara

Håller med ovanstående :). Ser fram emot att få se den på plats - via bild. Du vet väl att du kan titta på tapeter på nätet? Måleributiken i Alvik har den funtionen och säkert flera andra. Tycker att det där med giftemål lät bra. Har många gånger själv tänkt tanken...man kan väl typ förnya sina löften och önska sig en massa saker? Eller? Kram

2008-03-02 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0