Koks Ideer

Nu ska jag samla lite ideer som jag har nar det galler vart kok. Jag har nastan bestammt mig 100% for att kora pa vitt subwaykakel. Tycker det ar snyggt och tidslost, och tror att det kommer att passa till mitt "lantkok"


image5

Sen ska jag ha vita luckor med hyllor istallet for overskap. Den har vasken fran IKEA har jag ocksa bestammt mig for.

image6
image7

Jag har malat koket i en farg som jag blev jattenojd med. Det ar en mork gra/gron farg. Nar jag hittar min kamera ska jag ta kort och lagga upp lite kort fran huset. Annars ar ju allt valdigt vitt....vita skap och vitt kakel.

Kommentarer
Postat av: Towe

Va fint det kommer bli!

2008-03-04 @ 22:33:22
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0