Kallt

Nu e det kallt och snoar igen. Jag ar valdigt trott pa vintern och langtar till varen.Dom varma dagarna har borjat komma titt som tatt nu och i helgen hade vi det jattevarmt och skont. Det ar sa skont att kunna vara ute pa tomten men barnen, dom alskar att vara ute och leka. Men som sagt, varen kommer sakta men sakert nu. Sa har sot i dock Izak i sin vinter utstyrsel, men det ska blir skont att slippa kla pa barnen vinterklader varje gang man ska ut.

image8

Har borjat leta flygbiljetter till Pappa och Pia sa att dom kan komma over i sommar och halsa pa oss. Forsoker aven fa hit Michelle, vi far se om hon kommer over lite ocksa i sommar.

Jag har hittat ett fint tyg som jag vill sy hissgardiner av till Izaks rum. Men...jag ar ju inte speciellt begavad nar det galler att sy maste jag erkanna. Jessika ska fa hjalpa mig lite, och om det inte blir bra sa far man val kanske lamna in till en sommerska. Jag tycker att hissgardiner ar sa fina, men det ar svart att hitta fina med monster pa till barnen. Nagon som vet vart man kan hitta? Har ar iaf tyget som jag hade tankt mig....

image9

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken sotnos!

2008-03-07 @ 16:26:17
Postat av: tina

men du får sy hissgardiner!!! det kan ju inte vara så svårt....

2008-03-24 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0