Fina Tavlor

Dom har fina tavlorna hittade jag pa natet igar och tankte att dom skulle vara fina i Izaks rum. Helt frackt tankte jag gora dom sjalv, for dom kostade valdigt mycket! (fast jag kanner mig lite tveksam, ar dom for bebisaktiga???) Det ar EN av mina uppgifter...jag ska aven sy gardiner, mala om en massa mobler som jag har kopt och borja dekorera overvaningen.

Jag ar inte sa saker pa vad jag vill gora i Olivers rum annu, ibland ar det nastan som att tankarna masta mogna innan man kanner att man har hittat ratt. Han ar ju sa pass stor ocksa, och jag tycker att det blir lite svarare i den har aldern. Jag ar inte sa mycket for att dekorera med superhjaltemotiv etc, och det tycker ju han e coolt. Sa vi far forsoka hitta ett alternativ som passar oss bada!


Fina Tavlor


Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det svart att hitta precis det som man vill ha? Jag vet inte riktigt heller hur jag vill gora i barnens rum. De ska ju dela ett tag och da maste det passa bade en tjej och en kille. Tycker att tavlorna var fina...bebisaktiga, hrm...vet inte riktigt... Har oxa funderat pa det dar med superhjaltar, jag gillar ju heller inte det. Som tur ar har Oliver inte kommit in i den perioden an :). Men, har funderat pa Manga-liknande kanske, du vet japanska tecknade figurer? Tycker att de ar fina. Kanske ar nagot? Nu har jag skrivit en uppsats har, sa kram fran mig!

2008-03-20 @ 09:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0