Bad Hair Day

Fy, vad jag ar trott pa mitt har idag, det ar sa langt och bara hanger. Trist. Tva veckor kvar tills jag har tid hos frissan och da kommer det nog klippas av en hel del kanns det som nu.

Vi har "Springbreak" den har veckan, sa Oliver ar ledig fran skolan. Izak har dagis, men han hade lite feber inatt sa han ar hemma idag med. Oliver ska ivag till Cayden och leka idag, det ar en "ny" kompis fran hockeyn. Han har fullt upp den har veckan med "play dates" varje dag nastan.

Vi hade det jattebra i Steamboat forresten med sol och en massa sno. Har fortfarande lite ont i kroppen, man e ju inte van langre. Det blev tyvarr inga kort..... :( (spanar in en ny kamera pa ebay just nu)

Jag far aterkomma lite senare och forsoka lagga in lite kort, nu ar det dax for Izak att sova middag.

Kommentarer
Postat av: Towe

Om du letar en relativt liten digitalkamera men med superbra zoom kan jag rekommendera Samsung NV7, den har jag och den ar kanon. Lite mer an en vanlig kompaktkamera men fortfarande liten sa man tar med sig den overallt. Kram kram

2008-03-18 @ 07:01:23
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0