Veranda

Vi har oppnat upp verandan pa vart hus. Vilken skillnad det blev! Det ser ju fortfarande ut som ett rivningsobjekt pa utsidan, men nar vi oppnade upp verandan sa tog huset ny form och blev inte lika kantigt pa nagot satt. Nu maste jag bestamma hur vi ska desiga verandan, och sen ska vi satta upp ny fasad pa hela huset. Jag kan inte ens tanka mig hur det kommer att se ut nar det ar klart.

.

I veckan har jag haft fullt upp med deadline och vi gick till tryck pa Fredagen. I Torsdags hade Oliver sin bastis Ladanian pa besok och det ar sa kul att se hur dom umgas med varandra. Tva sma vildar med stora personligheter bada tva, hur gulliga som helst. 



Pa Torsdag kommer Pappa och Pia hit, sa jag ska forsoka jobba lite pa att pakca ihop saker har i gamla huset och aven jobba pa sma detaljer i nya huset sa att vi kan flytta in medans dom ar har. Ja, ni laste ratt...vi ska forsoka flytta in nasta helg. Jag kan inte fatta att vi ska flytta in!!! Antligen!!! Vi har ju saklart en massa smasaker som ska fixas efter att vi ar inflyttade, lister ska upp i vardagsrummet och sovrummen pa nedervaningen, men annars ar allt klart. Forutom utsidan da....



Kommentarer
Postat av: Towe

Men lister ar ju sant man satter upp forst nar man ska salja huset... ;-)

2008-06-30 @ 18:03:33
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: Cia

Vi ar "overachievers"

2008-06-30 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0