Spis

Igar kopte vi en diskmaskin till koket. Det kanns helt otroligt, vi har lackat golvet 4 omgangar nu, 3 kvar, och sen kan vi stalla in koket. Vi har borjat bygga ihop koksskapen i garaget, sa nar golvet ar klart sa kan vi bara bara in dom. Diskmaskinen kommer pa Fredag. Vi har andrat oss nar det galler spisen, och koket ar nu designat for att passa en bredare spis, en 36 inch. Jag vill ju fortfarande ha min dubbelugn, sa nu lutar det at den har.

image77

Jag gillar att den ser valdigt industriell ut, och den ar inte sa mycket dyrare an den andra spisen vi tittade pa.

Idag ar jag hemma med barnen, bada e sjuka. Izak har feber och Oliver har hosta. Hoppas att det inte blir nat langvarigt. Jag ska forsoka lagga in lite kort pa golven snart sa ni far se hur dom ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0