Sommarlov...

Michelle har gatt ut 9an, och tydligen har dom avslutningsbal for 9:orna nu for tiden. Vad ar det for fusk, det later ju jattekul att fa kla upp sig och ha middag? Sjalva hade vi nagon fjantig show. Jaja, har ar iaf ett kort pa henne och hennes kompisar, visst e dom fina? Grattis aven till hennes bra betyg!



Idag akte jag med Oliver till frissan efter skolan, och jag maste bara beratta om hur sur jag blev! Som tur var holl jag mig i skinnet, men jag tror inte att vi kommer ga tillbaka dit igen. Jag har inget emot att folk sager till mina barn om de gor nagot fel, men jag tyckte den har kvinnan gick over gransen. Oliver hade precis satt sig ner i stolen och hon hade borjat klippa och hon bad Oliver titta ner, vilket han gjorde, men efter ett litet tag sa borjade han titta rakt fram. Hon sager med strang rost "You are not listening to me and doing what I am telling you to do. If you want to be here all day because you are not listening, you can be, but if you want to leave fast with your mom you have to do as I tell you and not make it hard for me". Jag bara kande hur blodet borjade koka och mina mamma bjornklor kom ut. Pratar man sa med en liten 4-aring? Jag var pa vag upp for att ta Oliver med mig och dra darifran, men sa hejdade jag mig. Det hade Oliver tyckt varit jattepinsamt. Nar jag fragade honom om han hade tyckt att hon var otrevlig mot honom sa tyckte han inte alls att det var farligt, och nar jag insisterade pa att jag tyckte hon var dum sa blev har arg pa mig. Jaja, jag kanske overreagerade, men jag blev faktiskt jattearg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0