Sommar!

Lika mycket som jag kan tycka illa om Laramie pa vintern alskar jag Laramie pa sommaren. Det ar tack vare alla vara underbara vanner som alltid ser till att det hander roliga saker. Vi brukar alltid saga att om man inte kan "kopa" roligt sa far man "gora" roligt. Igar var ett utmarkt exempel pa en san dag.

Pa morgonen akte Tanna och jag upp och cyklade mountain bike uppe vid Happy Jack. Det ar sa underbart fint just nu. Jag har verkligen blivit biten, jag alskar att cykla mountain bike och jag ska forsoka aka upp och cykla  minst en gang i veckan hela sommaren.Nar vi kom tillbaka sa akte killarna upp och cyklade, sa jag och ett gang andra mammor  tog barnen och cyklade till parken och hade picknick dar. Efter det cyklade vi hem och jag bakade en jordgubbstarta och gjorde rodbetssallad, och pa eftermiddagen cyklade vi hem till Matt och Tanna och grillade korv, satt och snackade skit och drack Mojitos medans alla barn sprang omkring och lekte. Vi ar ett gang pa 6-7 familjer som alltid hittar pa en massa saker, och alla var dar igar. Arligt talat drack jag nog en eller tva Mojitos for mycket, men det var jag inte ensam om : )

En perfekt sommardag, jag ser fram emot fler dagar som igar nu nar sommaren antligen ar har!



image75

Jag och barnen har picknick i parken. Izak alskar sina solglasogon, han e supersot i dom.

image76

Wendy, Leah och Joseph

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser mysigt ut! Vi har ocksa sommar nu och det ar harligt. Kul att ni ar ett gang som gor saker tillsammans. Jag var och drack vin hemma hos en mamma fran dagis och det var trevligt. Lite trist att jag kraktes upp allt nagra timmar senare, da jag blev magsjuk :).

2008-06-02 @ 21:43:01
Postat av: cia

Jaha, magsjuk... du drack inte for mycket vin da? ;)

2008-06-02 @ 21:46:44
URL: http://cialindgren.blogg.se
Postat av: Sara

Ha,ha - faktiskt inte. Blev sjuk. Smittades av några kollegor som jag traffade nagon dag innan.

2008-06-03 @ 08:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0