Paris i Höst

Jag haller pa och bokar biljett till Paris i host for att se Madonna med Tina (och en massa andra tjejer). Jag har en massa flygmil att anvanda upp, sa min flygbiljett kommer att vara gratis, och sa kom jag pa att jag kan faktiskt flyga hem till Sverige (nar jag anda ska at det hallet liksom : ) den 15 September, och flyga ner med Ryanair till Paris den 19e for att kolla pa Madonna den 20e, flyga tillbaka till Sverige den 21a och sen tillbaka till Denver den 23e. Jag skulle fa ca 5 dagar i Stockholm och jag skulle vara hemma pa Michelles fodelsedag. Det kanns jattekul, men samtidigt har jag jattedaligt samvete for att jag aker hem utan barnen. Oliver vill jattegarna traffa sina kusiner Emil och Joel, och alla dar hemma har ju inte traffa Izak speciellt mycket. Sa mitt upp i allt sa har jag svart att gladjas. Varfor ar det alltid sa nar man ar foralder, men kanner sig alltid skyldig for nagot. Alla sager att jag ska unna mig den semestern, men jag onskar att det var sa latt. Missforsta mig inte nu, det kanns jattekul men skuldkanslorna sitter anda dar langt inne och gnager.

image78

Igar kvall akte jag, Randy och barnen till nya huset och stadade overvaningen. Golven pa nedervaningen blir jattefina och idag ska dom lacka sista lagret och sen ar golven klara och imorgon kan vi borja stalla in koket. Vi borjade aven hanga upp jalusier och gardiner pa overvaningen. Oliver blev trott och somnade pa en handduk mitt pa golvet...haha. Som tur var har vi stallt in Izaks nya sang i hans rum, sa Oliver kunde ligga dar och sova medans vi fixade och donade. Izak sprang omkring och busade som vanligt. Nar vi kom tillbaka hem sa gick jag och la mig men jag kunde inte sova for tankarna och ideerna bara surrade runt i mitt huvud. Vilka gardiner ska hanga vart, vart kan skrivbordet sta, hur kommer det se ut i koket, vad ska vi gora i gastrummet, vilka farger ska jag inreda med....varldsviktiga fragor med andra ord! Jag aker bort och tar lite kort idag som jag lagger in senare, nu ska jag ata lite frukost.

Kommentarer
Postat av: tina

jag super ner dig i Paris så kommer samvetet försvinna ;)

2008-07-17 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0