Gardiner i bursprak

Det ar nat jag har tankt mycket pa, gardiner i det stora hela, men aven pa hur man gor i ett bursprak med gardiner. Jag tycker om dom langa fonsterna vi har dar sa jag vill helst inte tacka over dom. Jag alskar ju hissgardiner och kommer att anvanda det ratt mycket....kan man ha for manga hissgardiner? Iaf sa hittade jag dom har fina som jag tror skulle passa utmarkt i det utrymmet, vad tror ni? Dom kommer fran Pottery Barn. Det kanske inte direkt ar hissgardiner nar jag tanker efter, men liknande stil iaf.





Har annu inte lyckats lagga upp kort, men golvet ar ju fixat nu sa dom ser inte langre ut som pa kortet ovan. Men tank er dom gardinerna i det utrymmet.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Tror att de kan bli bra faktiskt. Enkla och snygga! Sag ditt med pa FB, men kan inte svara av ngn anledning som jag inte vet/har listat ut annu. Har ev lyckats tjata till mig att en kompis ska folja med, men vet inte hur pa hon ar, Sa om tina har en over kanske det vore ngt... Hrm... Vore skitkul i alla fall. Kram

2008-06-09 @ 19:43:51
Postat av: Towe

Fran en som inte gillar gardinger sa kan jag tycka att ett visst antal blir for manga fast jag vet inte vad det antalet ar just. I erat nya hus passar det valdigt bra med gardiner... vi har tva panelgardiner a la Marimekko i var lya.

2008-06-09 @ 21:44:28
URL: http://to

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0