Bokat och klart

Nu har jag bokat min biljett hem i host. Jag kommer den 16 September, aker till Paris mellan den 19e-21a och tillbaka till Denver den 23 September. Jag anvande min flygmil, sa hela biljetten gick pa 1000 kr. Superbra!!! Det blir nog jattekul, jag far vanja mig vid tanken pa att barnen inte kan folja med den har gangen. Da kan jag passa pa att bara strosa pa stan, sitta och fika, halsa pa kompisar och njuta av att vara "egen". Jag tycker det ar viktigt att bejaka den delen aven fast man har barn, jag ar ju inte bara mamma (aven fast det kanns sa ibland). Fast jag kommer sakna dom som en galning!!! Nasta sommar hoppas jag att vi kan komma hem allihopa.  Den har resan var igentligen helt oplanerad...Tinas fel som kopte Madonna biljetter. 

Koket haller fortfarande pa och installeras och det blir nog jattebra nar det ar klart. Tror att min orginalide med lantkok kanske inte blir helt som jag hade tankt mig, men det gor inget. Adel luckorna kanns lite for moderna for det, men jag gillade dom sa mycket nar vi kom till Ikea. Det blir nog bra anda.                               



Kommentarer
Postat av: ´Sara

Vad roligt! Ar sa jadrans avundsjuk pa er...vill oxa aka och se Madonna. Hittade jatte billiga biljetter till London, men ingen som verkar sugen pa att folja med. Kul att du hinner titta forbi hemma en svang oxa. Forstar att det kanns jatte konstigt att komma utan barnen och forstar din kansla kring det hela. Men passa pa att gora egna sakre som sagt. blir kanon! Kram kram

2008-06-08 @ 08:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0