Trappan

Var trappa ar nastan klar efter mycket om och men. Sa har ser den ut, trappracket ar bara grundmalad pa bilden.



Dorren leder in till vart skafferi dar vi har byggt stora draglador. Bakom den sneda dorren har vi ett stort utrumme dar man kan stalla in lador etc. Trappan ar byggd fran grunden, det var ett sovrum har forr. Man var tvungen att ga ut och uppfor en trappa utanpa huset for att komma till overvaningen. Nu langtar jag tills jag far tapetsera vaggen precis dar man kommer ner for trappan med min snygga koppartapet. Nar man star langt ner pa trappstegen, med ryggen mot trappan sa kommer tapeten att vara pa vaggen framfor en, pa en vagg mellan koket och trappan.

Kommentarer
Postat av: Towe

Definitivt det schysstaste och snyggaste huset i Laramie om inte i hela Wyoming! Snart ar det dags for hemma hos repotage tycker jag. Love it!

2008-07-20 @ 15:01:56
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0