Min nya van Roomba

Har fatt en tidig fodelsedagspresent. Igar nar jag kom hem fran Denver efter att ha lamnat Pappa och Pia i Denver stog den har i ett paket utanfor min dorr. Den fick genast satta igang att arbeta och bade jag och Randy var forvanade over hur mycket damm vi hade i vart hus. Den gor faktiskt ett jattebra jobb, man kan programera den sa att den gar sin runda samma tid varje dag. Nar den behover laddas aker den snallt tillbaka till sin "dock" och laddar upp sig sjalv. Roomba ar min nya van...


Kommentarer
Postat av: Towe

Cooolt! Va skont med en Roooooomba! Da slipper ni dammsuga.

2008-07-20 @ 18:19:52
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: cia

Japp, perfekt...jag gillar inte att dammsuga.

2008-07-20 @ 18:57:05
URL: http://cialindgren.blogg.se/
Postat av: papa.lindgren

Det va ju roligt att du tyckte om roomba.GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.....pappa o pia

2008-07-21 @ 15:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0