Nytt ar, 2009


Vi avslutar aret med en lugn kvall hemma hos Randys mamma. Jag har blivit lite dalig pa att fira nyar  dom senaste aren, helst skulle jag slanga pa mig en festblasa och ga pa nyarsbal, men nyar liksom smyger sig pa efter allt julstress och helt plotsligt star man har utan planer. NASTA ar kanske....

Kan sammanfatta 2008 som ett ratt bra ar. Hann med att resa hem en kort svang och halsa pa familjen, aka till Paris och se Madonna med vanner, fick en massa saker gjort pa huset som nu nastan ar klart. Startade eget foretag, samlade pa mig en massa information och inspiration. Jag borjade blogga,fick besok fran Sveriga av Pappa och Pia och Towe och Anders. Vi flyttade in i nya huset, besokte IKEA i Salt Lake City tva ganger, jag klippte av mig allt har och trivs faktiskt i det nu...

2009 ska jag vidareutveckla mitt foretag, jag paborjar ett nytt projektjobb i Feb. som pagar varannan manad. Jag och barnen ska forsoka att komma hem i sommar och stanna i 4-6 veckor och lillasyster Michelle kommer hit en svang i sommar. Vi ska jobba vidare pa huset, mobler ska kopas, tavlor ska hangas, saker ska organiseras....
Jag maste aven samla nya krafter nar det galler barnen. Kanner att jag har latit Izak ta over lite pa senaste tiden, han tror att det ar han som styr och staller har hemma : ) Oliver borjar Kindergarden till hosten (motsvarighet 6-ars gruppen kan jag tanka mig), och Izak flyttar over till Olivers preschool om han ar torr da, vilken han borde vara.

Med det sagt sa uteblir ett nyarslofte for 2009, det kanns som att man standing har en massa saker pa sin "att gora" lista anda. Gott nytt ar pa alla er, vi hors nasta ar.

Kommentarer
Postat av: Sara

2008-12-31 @ 20:17:45
Postat av: Sara

Gott nytt år på er, gumman! Vi tar det oxa lugnt med middag hos storasyster. Försöker nu lägga barnen. Oliver är helt slut, men envisas... Hoppas verkligen att ni dyker upp i sommar. Krm

2008-12-31 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0