Ett, tva, tre, pa det fjarde ska det ske...

Tar mig i kragen lite och fortsatter pa att "utveckla" mitt foretag. Haller pa och planerar en websida och det kanns som att svalja en elefant, det ar mycket nytt att ta in. Men det ar en bra erfarenhet och jag har ett foretag som hjalper mig att lagga upp sidan nar den ar klar sa att jag kan lara mig processen och dom i framtiden kan anvanda mig som freelance designer. Sa det ar bara satta tanderna i den utmaningen, det ar nog inte speciellt komplicerat, det bara kanns sa precis innan man fatt grepp om det.

Jag har iaf gjort klart min logga och mina visitkort. Loggan fick bli ett element ni sakert kanner igen och som jag har anvant i alla mina illustrtionen hittils som ett kanneteckan. Det kanndes ratt och fick bli min logga. Websidan kommer antagligen fa bli creaformdesign.com, da creaform.com ar taget. Tycker ni att det ar for langt? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0