Stress

..sa har pa Lordagsmorgonen. Jag och Randy ska ivag pa en liten "rafting Wedding Trip" for att fira vara kompisar som har gift sig. Det ar deras brollopsmottagning, och vi ska forsranna Weswater i tva dagar med overnattning vid floden.Kul, men det ar langt att aka och jag har ingen lust lamna bort barnen da jag aven aker ivag till IKEA med min Svenska kompis Jessica nasta vecka pa Onsdagen i tre dagar. Berattar mer om det i ett senare inlagg. Sa nu haller jag pa och stressar ihjal mig for att fa allt att funka sa att vi kan komma ivag. Vi slipper tanka pa mat vilket ar jatteskont, vi behover bara packa med oss klader och talt etc. Jag ska ta med mig kameran sa jag kan lagga upp nagra kort fran resan nar jag kommer tillbaka. Nu ska jag stressa vidre....ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0