Ett hus blir ett hem

Nu har vi antligen flyttat in! Som jag har langtat....och nar vi val har flyttat in sa kanns allt lite jobbigt. Allt ligger huller om buller, det ar byggdamm overallt, vi har ingen TV och inget internet.

Va otacksam jag later...men jag vet att om nagon vecka sa blir nog allt battre. Jag har sa svart for nar det ar stokigt omkring mig, jag blir grinig och det kanner ju barnen av direkt sa da blir dom griniga och brakar och gnaller. Det har blivit sena kvallar och vi har haft massor av folk som kommit forbi for att titta pa huset och nu kanner jag att jag behover lite lugn och ro och tid for mig sjalv och min familj pa kvallarna. 

Jag hoppas att vi far internet nasta vecka, jag kanner mig helt bortkopplad fran varlden utan mitt kara internet!!! Sa om jag inte bloggar pa ett tag ar det bara darfor. Nu ska jag flytta ut det sista ur vart gamla hus och stada, och sen tillbaka och packa upp i det nya huset om jag hinner det innan det ar dax att hamta barnen.

Kommentarer
Postat av: Towe

Lycka till med flytten!

2008-08-10 @ 09:23:34
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0