Vinterland

Det borjade snoa igar kvall, och imorse nar jag vaknade och tittade ut genom fonstret sa har det snoat MASSOR!!! Det ar verkligen jattefint ute....MEN, nu e det ju April och jag kan faktiskt vara utan sno. Men det har kommer ju att smalta bort fort, om tva dagar ar set sakert 16 grader vamt och sol. Aprilvader.

Towe och Anders var har igar over dagen och halsade pa. Det var jattekul att se dom, det var tva ar sen sist. Dom kom uppkorandes i en Hummer (det var val tur det med tanke pa vadret) och vi gick och tittade pa vart nya hus och sen at vi lunch pa cafet och akte och hamtade barnen. Dom hade med sig Marabou (mmmmm) och jag och barnen smallde i oss en hel chokladkaka pa en gang. Dom fick jattegulliga badbyxor fran Sverige ocksa.

Pa Lordag ska Debbie passa barnen och jag och Randy ska ner till Denver och ata middag med Towe och Anders och deras kompisar. Ska blir kul med en "kvall pa stan", vi kommer sova pa hotell den natten och sen hade jag tankt ringa Molly och Josh som precis har flyttat ner till Denver och se om dom vill motas och ata frukost nagonstans pa Sondagen.

Vet ni, jag e lite deppig for min NYA kamera har gatt sonder. Och gissa VEM som drog ner den i golvet...jag namner inga namn, men ni anar sakert. Sa nu e jag kameralos igen, fan va trist. Fast jag har 30 dagars garanti och tankte forsoka se om jag kan byta den, det gar nog. Men anda, det tar ju ett tag att fixa med allt det dar och det ar sa trakigt att inte ha nagra kort i bloggen.

Nu ska jag ga och ata frukost.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt med besok och vad mysigt med en barnfri kvall + natt! Trist med kameran bara...har oxa en som har borjat fa tag i saker. En vilde i en gastol som aker runt och drar i allt hon nar. Livsfarligt! Ang koftan sa ar det ett svenskt marke, men jag hittade en sajt fran USA dar den fanns. Greenapple eller dylikt. Ska kolla igen. Kram

2008-04-10 @ 19:45:35
Postat av: Towe&Anders

Tack for senast, det var jattekul att se hur fint ni har det! Och vilken lyxvilla ni kommer att fa!! Ses pa lordag.

2008-04-11 @ 16:06:01
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0