Undervaningen...

borjar nu likna nat. Vi har fatt up puts pa vaggarna, den ar vit och har sma, sma stenar i sig som glanser till i solen och ger en parleffekt. Jag har aven fatt min kamera, sa jag har tagit massa kort pa huset nu som jag kan lagga upp. Listerna ar inte uppe annu, men dom kommer att laseras espressobruna som en kontrast till de vita vaggarna och golvet ska slipas och bli samma morka bruna farg. Ni kan aven se vart den vita medaljongtapeten ska sitta, det ar den vaggen som inte har nagon puts. Har kommer lite biler...

Rummen kommer att bli kontor och gastrum....och det stora rummet matrum och framre delen ska bli "formal livingroom", med soffor och fatoljer dar man kan sitta och snacka och umgas.

image17

Har kommer matbordet att sta....

image18

Och fondvaggen...

image19

Ingang till gastrummet...

image20

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken skillnad mot de forsta bilderna jag sag, da ni precis hade kopt huset. Jatte ljust och fint ar det. Kul!Kram

2008-04-01 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0