Izak gar pa pottan

Det kan verka konstigt for folk som inte har barn, men nar man blir foralder sa tycker man att det ar helt OK att diskutera och prata om ens barns toalettvanor och framsteg vid middagsbordet eller over en kopp kaffe som att det vore nagot andra tycker ar jatteintressant. Sa ni far ursakta mig, men har kommer min historia:

Igar var vi hemma hos nagra kompisar och Izak kom springandes och hamtade mig. Han tog tag i min hand och ledde in mig pa toaletten och pekade pa toan och sa "potty", sa jag tog av honom blojan och lyfte upp honom pa toaletten....och sa satter han sig dar och kissar!!! Och idag sa sager han titt som tatt "pee mommy" och sa vill han ga in och prova. Jag blir sa stolt! Forlat Izak, men har kommer ett kort

image53

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gud vad gulligt! och vad tidigt! Izak blir val 2 nu va? Nu skams jag lite...Oliver har fortfarande blojor...fast han borjar vilja ga pa toaletten/ pottan nu - antligen! Han blir 3 nu den 5:e, sa det ar ju pa tiden...Forstar att du ar stolt.

2008-04-22 @ 20:11:13
Postat av: Towe

Han ar en san goseunge och duktig! Forstar att du ar stolt. :)

2008-04-23 @ 05:13:59
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0